xojo:fader:start

Unterschiede

Hier werden die Unterschiede zwischen zwei Versionen angezeigt.

Link zu dieser Vergleichsansicht

Beide Seiten der vorigen Revision Vorhergehende Überarbeitung
Nächste Überarbeitung
Vorhergehende Überarbeitung
Letzte Überarbeitung Beide Seiten der Revision
xojo:fader:start [2021/04/02 14:15]
mz [Overview]
xojo:fader:start [2021/04/02 15:53]
mz [Usage]
Zeile 25: Zeile 25:
  
 Simply import the **[[xojo:fader:faderclass|Fader class]]** in your project.\\ Simply import the **[[xojo:fader:faderclass|Fader class]]** in your project.\\
-It will appear now in the Library and can be used like any other control.+It will appear then in the Library and can be used like any other control.
  
 Additionally you have to import the **[[xojo:fader:levelbox|LevelBox Class]]** because //Fader// depends on it.\\ Additionally you have to import the **[[xojo:fader:levelbox|LevelBox Class]]** because //Fader// depends on it.\\
Zeile 37: Zeile 37:
   * **Shift + Wheel**: fine mode. Steps of 1 DMX or 0.5 dB respectively   * **Shift + Wheel**: fine mode. Steps of 1 DMX or 0.5 dB respectively
   * **Ctrl + Wheel**: coarse mode. Steps of 5 % or 3 dB   * **Ctrl + Wheel**: coarse mode. Steps of 5 % or 3 dB
-  * **Click** with **Shift** or **Ctrl** pressed: Fader jumps to mouse pointer and can be dragged+  * **Click** with **Shift** or **Ctrl** pressed: Fader jumps to mouse pointer and **can be dragged** 
 + 
 +The right mouse button is not used here and left free for a context menu if desired.
  
 ==== Keyboard ==== ==== Keyboard ====
  • xojo/fader/start.txt
  • Zuletzt geändert: 2021/04/06 09:30
  • von mz